Tapahtumat
Effektiv AI-Användning i Företag
Ajankohta: | 01.02.2024 09:00-12:00 |
Paikka: | - |
Osoite: | Distans |
Att arbeta nära och stötta företag och organisationer att nå sina mål genom att dra nytta av AI och att upptäcka de långtgående möjligheter AI ger – inte minst i arbetet är mer aktuellt än någonsin.
Anna är övertygad om att glädje, frihet och trygghet är hygienkrav när vi ska bygga arbetsplatser som lyckas och samhällen som frodas. Med konkreta exempel kommer hon att belysa hur företaget har kunnat sätta människan och hennes välbefinnande i centrum och förbättra hela kundresan tack vare AI.
Hon tror starkt på kraften i en glad, sund och lycklig människa, och att detta inte bara är bra för individen, utan även för samhället och affärsverksamheten. Anna har blivit en stark förespråkare för att se bortom pengar och status i affärsvärlden och att använda teknologin, inklusive AI, som en katalysator för positiv förändring.
Hon är en ofta anlitad talare, och hennes engagemang och passion för ämnet gör henne till en av de mest eftertraktade rösterna i diskussionen om hur vi kan använda AI på ett ansvarsfullt och meningsfullt sätt. Målet är att vi själva, våra kunder och vår jord skall må totalt sätt bättre!
Kursen lämpar sig för den som redan testat AI verktyg i sitt arbete och vill bredda sin användning.
Introduktion
1. Kort översikt av kursinnehållet.
2. AI nyheter just nu.
Bildgenerering med AI
1. Översikt av AI-tekniker för bildgenerering och bildanalys
2. Tips för att lyckas
3. Interaktiv övning: Deltagarna använder bildgenerator
Ljudbearbetning med AI
1. Översikt av AI-tekniker för ljudbearbetning.
2. Tips för att lyckas
3. Interaktiv övning: Deltagarna använder ljudbearbetningsverktyg.
Dataanalys och Datavisualisering med AI
1. Principer och verktyg för dataanalys och visualisering med AI.
2. Exempel på hur dessa tekniker kan tillämpas för företagsstyrning.
3. Interaktiv övning: Deltagarna använder ett datavisualiseringsverktyg för att skapa egna visualiseringar.
AI i Kundtjänsten
1. Översikt över användningen av AI i kundtjänsten (e-post, chat, offerter, reklamationer)
2. Praktiska exempel och strategier för små och medelstora företag.
3. Fallgropar och best practice
Case Aveo: hur har vi med hjälp av AI fått nöjdare kunder
Frågestund och Diskussion
1. Öppen session för frågor och diskussion.
2. Sammanfattning, avslutande tankar och feedback.
PRIS
Medlemspris: 315 € + moms 24 %/deltagare
Normalpris: 490 € + moms 24 %/deltagare
Kursdeltagandet kan avgiftsfritt annulleras senast sista anmälningsdagen 25.1.2024. I övriga fall debiterar vi hela kursavgiften.
Ilmoittaudu