Länsi-Uudenmaan kauppakamarin jäsentyytyväisyyskysely
Suurin osa jäsenkyselyyn vastanneista, 57,2 % edustavat teollisuus- ja palvelualaa. Yritykset antoivat kauppakamarin toiminnasta yleisarvosanan 3.8.
Yli 40 % vastaajista kokevat, saavansa erittäin paljon tai paljon hyötyä liiketoimintaa tukevista kontakteista, kauppakamarin verkostosta, koulutuksesta ja jäsentiedotuksesta. Myös edunvalvonta ja vaikuttaminen koettiin tärkeiksi kauppakamarin tehtäviksi. Yritykset olivat myös sitä mieltä, että kauppakamarista saa oikeaa tietoa ja helposti informaatiota.
Organisaatioiden kannalta, top 6 tärkeimmät, kauppakamarin vaikuttamiskohteet ovat;- Liikennekysymyksiin vaikuttaminen
|
| - Aluesuunnitteluun ja kaavoitukseen vaikuttaminen
|
| - Osaavan työvoiman saatavuuteen vaikuttaminen
|
| - Koulutuskysymyksiin vaikuttaminen
|
| - Yritysten näkemysten esiin nostaminen julkisuudessa
|
| - Yritysten ja julkisen sektorin välisen yhteistyön edistäminen (esim. palvelutuotanto)
Vientiasiakirjojen käsittelystä saimme upean yleisarvosanan 4.7. Myös vientiasiakirjapalvelujärjestelmään oltiin tyytyväisiä.
Kyselyyn vastanneet yritysedustajat toivoivat myös seminaaritapahtumaa, jossa teemana olisi ajankohtainen asia ja mahdollisuus verkostoitumiseen. Tämän toiveen toteutamme järjestämällä Lohjalla, kevään aikana, muutaman maksuttoman ajankohtaistilaisuuden. Tästä tiedotamme lisää heti kun meillä on aiheet ja puhujat tiedossa.
|
|
|
|
|
|